Ostukorv
Favorites

Ostutingimused

Ostutingimused

Üldtingimused 

Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks YOLO ja Tellija vahel. Leping on jõustunud, kui YOLO asub tellimust täitma. YOLO'l on õigus tellimus tühistada informeerides sellest Tellijat.

Kaubad on saadaval kuniks kaupu jätkub. YOLO'l on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida. YOLO informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel, kas telefoni, e-posti või posti teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab YOLO ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul. 


Hinnad 

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Valides kuller- või pakiautomaaditeenuse, lisandub hindadele transpordihind, mis arvutatakse Teie ostukorvis. 

Juhul, kui toote hind on YOLO poolt ekslikult valesti sisestatud, on YOLO kohustatud sellest teavitama klienti enne või peale kliendipoolse tellimuse esitamist. Kui YOLO ja Tellija ei jõua uues hinnas kokkuleppele, on YOLOl õigus tellimus tühistada ning tellimuse eest tasutud summa tagastada. 


Tellimuse sooritamine ja tasumine

Tellijal on võimalus vormistada ostu järgmiselt:

1) Teha tellimus internetipoes elektroonilise tellimislehe kaudu portaalis www.yolo.ee

2) helistada telefonile: (+372) 53723777

3) saata taotlus e-mailile info@mobex.ee 


Soovides sooritada tellimust portaali kaudu, toimige järgmiselt:

Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete vajutanud toote juures olevat nuppu "Lisa ostukorvi".

Ostukorvis on võimalus muuta ka toote kogust. Ostu sooritamiseks vajutage nupule "Maksa", seejärel suunatakse Teid tellimuse vormistamise lehele.

Tellimuse vormistamise lehel saate siseneda olemasoleva kasutajaga (e-mail, facebook, twitter), registreerida end kasutajaks või teha tellimus külalisena. 

Seejärel tuleb sisestada nõutavad personaalandmed ning vajutage nupule "Jätka". 

Järgmisena saate kontrollida enda ostukorvi ning kasutada olemasolu korral kupongi ja kinkekaarti. Vajutage nupul "Jätka". 

Peale seda saate valida sobiva kohaletoimetamise viisi ja pakiautomaadi, vajutage "Jätka".

Seejärel saate veel viimast korda kontrollida enda ostukorvi sisu, kuhu on ära märgitud valitud tooted ning tarneviis koos lõppsummaga, vajutage "Jätka".

Lõpuks on Teil võimalus valida erinevate makseviiside vahel:

1) maksekorralduse alusel saidilt www.yolo.ee otse internetipanga lingi kaudu;

2) arve alusel pangaülekandega Müüja kontole: SEB a/a EE931010220077344019, Müüja edastab arve Tellijale elektroonilise tellimislehe kaudu portaalis www.yolo.ee või edastab Tellija mäidatud e-posti aadressile. 

Tellijale antakse arve tasumiseks aega 3 päeva peale Müüja-poolset arve saatmist. Müüja hakkab tellimust komplekteerima juhul, kui Tellija on tasunud arve kauba ja saatmiskulude eest Müüja esitatud arve alusel. Kui tellija ei tasu arvet ettenähtud tähtajal, tühistatakse arve ning tellimus automaatselt. 

Peale Tellija-poolset tellimuse koostamist saadetakse Tellijale "Teade tellimuse kättesaamise kohta", mis annab teavet selle kohta, et Müüja on tellimuse kätte saanud.

Peale Müüja-poolset saadud tellimuse andmete kontrolli edastatakse Tellijale telefoni või e-posti teel "Tellimuse kinnitus", mis tähendab, et Müüja on tellimust täitma asunud. 


Tellimus täidetakse hiljemalt 7 tööpäeva jooksul alates Ostja-poolsest tellimuse vormistamisest, sõltuvalt laoseisust ja kauba olemasolust. Tellitud kauba puudumise korral võib tellimuse täitmise aeg pikendada, sellest teavitatakse Tellijat eelnevalt e-posti või telefoni teel. 


Tarbijapoolne vastutus

Tooteid tuleb käsitseda ettevaatlikult ilma jõudu kasutamata. 

Plastikümbriste eemaldamiseks tuleb asetada telefon külili ning lükata nurkadest. Plastikümbriste purunemise eest YOLO ei vastuta. 

Silikoonümbriste äravõtmiseks tuleb ümbrist eemaldada nurgast. Silikoonümbriste seest on keelatud eemaldada kleebist - peale kirjutatud "don't remove the sticker". 

Ümbrist ei tohi pesta, võib puhastada vaid kuiva lapiga. 

Liigne kokkupuude kuumusega või otsese päikesevalgusega võib moonutada toote värvi. 

Kile/klaasi kasutades vältige teravate esemete sattumist kile/klaasi ja ekraani vahele, et ei tekiks mulle. 

Kaabli eemaldamisel telefonist hoidke kinni kaabli peast, mitte juhtmest. 


Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

Tellijal on õigus tellimus tühistada, kui toote eest on makstud, kuid toodet pole veel kohaletoimetatud. Selleks tuleb saata www.yolo.ee e-maili aadressile: info@mobex.ee vastavasisuline kiri koos arve numbriga ning arvelduskonto numbriga või helistada www.yolo.ee konktakttelefonile +372 53723777.

YOLOl on õigus tellimus ja arve tühistada juhul, kui Tellija pole 3 päeva jooksul alates arve väljastamisest tasunud arvet. 

Tellimuse tühistamise puhul tagastatakse Tellijale ostu eest tasutud summa (koos transpordikuluga) Tellija pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates sellest, kui tellimus on tühistatud.


Peale toote kättesaamist on Tellijal õigus 14 päeva jooksul tellitud toode tagastada või ümber vahetada põhjust avaldamata. 

Toote tagastamisõigus on Tellijal järgnevatel tingimustel: 

1) Toodet pole kahjustatud. Kaupa on proovitud, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses. 

2) Tagastatud toode peab olema originaalpakendis ning samasuguses komplekssuses kui Tellijale väljastamise hetkel. 

3) Kauba küljes olevad kaitsekiled, mis on mõeldud kauba seisukorra kaitsmiseks, peavad olema tagastamisel eemaldamata. 

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustada saanud või kui 14-päeva jooksul tagastatav toode pole uue samalaadse kaubaga analoogses seisundis, siis on YOLOl õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitis määratakse vastavalt tagastatud kauba väärtuse vähenemise ulatuses, millest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel. 


Pretensiooni esitamise aeg

Pretensiooni esitamise aeg on 24 kuud. Juhul kui tootel esinev puudus ilmneb 6 kuu jooksul peale toote ostmist, siis eeldatakse, et see esines juba kauba ostmise ajal, kui YOLO vastupidist ei tõesta. 

Peale 6 kuu möödumist kauba ostust, tuleb Tellijal tõestada, et tegemist on praaktootega, mitte Tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Tellijal tuleb endal ekspertiis korraldada ning saadab selle tulemusel koostatud ekspertiisiakti YOLOle. YOLOl on õigus ekspertiisiakti järeldusega mittenõustuda ning korraldada teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise.

Palume esitada vastavad pretensioonid YOLO e-mailile info@mobex.ee järgneva informatsiooniga: ostu kuupäev, kviitungi number, defekti kirjeldus koos paari pildiga ning soovitud lahendusega. 

Pretensioonide lahendused võivad olla kas toote tagasiost, vahetus või parandus. 


Back to Top